Antamalla palautetta kehität toimintaamme

Vastaamalla palautekyselyihin puukaupan ja metsänhoitotöiden jälkeen vaikutat toimintamme kehittämiseen.

Metsäasiakasvastaavamme ovat päivittäin yhteydessä useiden metsänomistajien kanssa: keskustelevat puukaupoista, solmivat metsänhoitotyösopimuksia, käyvät läpi sovittujen töiden toteutumisesta  ja metsäsuunnitelmia. Näissä kohtaamisissa punnitaan niin metsä- kuin asiakaspalveluosaamisemme: vastaako toimintamme asiakkaan odotuksia.

Jotta pystymme mittaamaan toimintamme onnistumista lähetämme sopimusten allekirjoituksen ja töiden toteutuksen jälkeen sopimuskumppaneillemme asiakaspalautekyselyn. Kysely lähetetään joko sähköpostilla, mikäli asiakkaan sähköpostiosoite on järjestelmässämme, tai tekstiviestinä. Asiakaspalautteen vastaukset paljastavat tuoreeltaan niin onnistumiset kuin kipupisteet ja toimivat pohjana toimintamme kehittämiselle kuten myös säännöllisesti lähetettävä laajempi sähköpostikysely.

Kun saat seuraavan tekstari- että sähköpostikyselymme, vastaa siihen ja kerro näkemyksesi. Käsittelemme kaikki palautteet luottamuksellisesti.

Tarkista myös seuraavan kerran metsäasiakasvastaavasi kanssa keskustellessa, että yhteystietosi ovat ajan tasalla rekisterissämme. Yhdessä pystymme kehittämään toimintaamme ja palvelemaan sinua toivomallasi tavalla.


Voit antaa  palautetta ja ilmoittaa muuttuneista yhteystiedoistasi myös sähköisesti


Katso myös artikkeli

Luottamus on toimivan yhteistyön perusta
Artikkeli | 08/16/2017 10:53:39 | 2 min

Luottamus on toimivan yhteistyön perusta

Lue lisää
 
5 vinkkiä metsänomistajalle monimuotoisuuden lisäämiseksi
Artikkeli | 4 min

5 vinkkiä metsänomistajalle monimuotoisuuden lisäämiseksi

Lue lisää
Metsänhoidon suositukset x 10
Artikkeli | 8 min

Metsänhoidon suositukset x 10

Lue lisää
UPM:n metsät ovat keskimääräistä monimuotoisempia
Artikkeli | 8 min

UPM:n metsät ovat keskimääräistä monimuotoisempia

Lue lisää