Miten metsä näkyy arjessasi?
Työarjessa se näkyy tietenkin koko ajan, sillä olen metsäasiakasvastaava. Syksyisin käyn hirvijahdissa, ja olen sieltä jotain joskus saanutkin. Lisäksi retkeilen metsässä ja kerään sieniä.
Mikä on rakkain metsään liittyvä muistosi?
Ensimmäinen yön yli kestänyt vaellukseni Pienellä Karhunkierroksella Kuusamossa. Minulla oli mukana koirani, joka on nyt jo edesmennyt. Reissun kommelluksistakin on jäänyt hauskoja muistoja. Tulen tekemiseen meni toista tuntia, sillä puut olivat litimärkiä. Ne kyllä syttyivät useasti, mutta tuli ei tahtonut jäädä palamaan.
Miten kuvailisit itseäsi?
Olen tällainen pieni ja pippurinen sekä myös ihan iloinen ihminen.
Missä tilanteissa olet parhaimmillasi?
Semmoisessa hyvässä tekemisen meiningissä, kun on päällä pieni kiire tai stressi. Jos ei ole mitään tekemistä, olen vähän rauhaton. Olen parhaimmillani myös ihmisten kanssa.